lunes, 9 de marzo de 2015

Visita a Hostalric

Holaaaa!!

Aquest dissabte vam tornar a queda amb la Jixia però aquest cop ens van acompanyar la Maria i en Dimitri. Podria dir que de totes les quedades aquesta va ser la que mes vam disfrutar!!

Com que la Maria i jo vivim al mateix poble, Hostalric i aprofitant que han remodelat el castell i aquest cap de setmana passat van fer jornada de portes obertes vam dicidir portar els nens a conèixer el nostre poble.

A les 10:30 del matí els vam anar a buscar i primer de tot vam anar a esmorzar a una granja nova que han obert al poble. Vam esmorzar suc i unes pastes boníssimes.

Quan ja teníem la panxa plena vam pujar fins al castell. Primer de tot vam entrar a una sala on hi feien un audiovisual que parlava de la història del poble amb efectes especials i en acabar vam poder gaudir d'una maqueta de la fortalesa amb pantalles interactives on s'explicava totes les parts del castell.

Tot seguit vam sortir al exterior i vam començar a visitar la resta del castell tot visitant les garites, les letrines etc,, fins que vam arribar al polvorí on hi havia un altre audivisual molt entretingut on parlava de les diverses armes, bombes, canons de l'època.

A continuació vam anar a visitar la part de dalt de la fortalesa on hi ha un restaurant i una esplanada molt gran per jugar i amb vistes a tot el poble.

En acabar vam baixar del castell i ens vam dirigir a la part antiga del poble visitant les muralles i les torres i finalment vam arribar a la plaça dels bous on vam descansar una estona.

Finalment vam anar a buscar el cotxe i vam tornar els nens a Blanes.

Va ser una sortida molt entretinguda i ens ho vam passar d'allò més bé.

A continuació us deixo unes quantes fotos