viernes, 17 de abril de 2015

HOLA ROSSINYOLS!!

Aquest projecte va arribant al final però nosaltres l'estem aprofitant al 100%.

La setmana passada la Jixia i jo vam quedar dissabte pel matí i aprofitant el bon dia i la caloreta que feia vam decidir anar a donar un vol pel passeig marítim. La Jixia no havia esmorzat i li vaig dir si volia que anéssim a comprar un croissant i ella em va dir que preferia un gelat, així que dit i fet vam anar a una geletaria del passeig marítim i ens vam comprar dos gelats boníssims, ella de coco i ferrero rocher i jo de ferrero rocher i cookies! ens el vam menjar sentades al passeig marítim i quan vam acabar la Jixia em va demanar d'anar a la sorra a buscar petxines i pedretes que a ella li agrada molt i tot seguit aprofitant que portava el joc del memory i el uno ens vam sentar a la sorra i vam estar jugant una bona estona mentre ens explicavem les nostres coses. En acabar vam anar de tornada cap a casa seva!!

Aquesta setmana vam quedar dimarts i la vaig anar a buscar al cole. Després vam anar a casa seva a deixar la motxila i vam decidir anar al cinema. Vam anar a veure la peli de la cenicienta! Quan vam tenir les entrades vam anar a comprar unes quantes xuxes i després vam pujar cap a la sala! només erem 6 persones veient la peli aixi que era com estar al sofà de casa!
A mitja peli se'n va anar la llum i ens vam quedar a les fosques i vam haver d'esperar una estona a que ens tornessin a posar la peli! En acabar la peli que va acabar tardíssim vaig acompanyar a la Jixia a casa seva i fins a la propera!!

A continuació us deixo unes quantes fotos!






No hay comentarios:

Publicar un comentario