martes, 7 de abril de 2015

Holaaa!!

Ara feia molts dies que no escrivia al blog, entre la feina i la uni no he tingut massa temps!

Bé des de la última entrada al blog amb la jixia hem seguit fent diverses coses.

Ultimament per la feina nomes haviem pogut quedar els caps de setmana però fa dues setmanetes la vaig poder anar a buscar al cole entre setmana.
Com que tenia molta gana vem anar a berenar croissants de xocolata amb cacaulat i després de donar una volta per blanes entrar algunes botigues i mirar coses vam acabar a la biblioteca. Allà vam fer els deures de medi que tenia la jixia, cinc exercicis molt fàcils i en acabar ens vem posar a llegir llibres. Primerament en va agafar un que era de la xina i explicava la cultura xinesa i ella es mostrava molt entusiasmada ensenyant-me la seva cultura i tot seguit vem llegir el còmic de la bella durment! En acabar vam anar cap a casa seva ja que se'ns va fer super tard!

Aquest diumenge passat vam tornar a quedar i aprofitant que era la fira medieval del meu poble Hostalric, vaig decidir portar-la cap allà. La veritat es que hi havia moltissima gent pel poble. Ens van acompanyar el meu novio i dues amigues meves. La jixia estava molt callada i no parlava, suposo que tindria vergonya. Després de visitar el castell i algun espectacle vam anar a berenar una crepe de xocolata blanca ja que a ella li encanta i jo em vaig comprar te verd marroquí. Després de la pausa per berenar vam seguir mirant les paradetes que hi havia a la fira fins arribar a la torre dels frares la més alta del poble on la Jixia i jo vam decidir pujar-hi, primer vam pujar amb acensor i vam baixar caminant. A la Jixia li va encantar veure les vistes del poble des d'allà dalt!

En acabar vam anar a casa meva a agafar el cotxe i vam tornar cap a Blanes!

Fins aviat rossinyols!


No hay comentarios:

Publicar un comentario